Autor Wiadomość
picoloo
PostWysłany: Czw 18:28, 10 Sie 2006    Temat postu:

Mały ale pomyśl ile może się nazbierać surki zanim rozwalisz ten statek.
Songoku20
PostWysłany: Czw 18:20, 10 Sie 2006    Temat postu:

hmmm to jets interesujące:P
ScottB
PostWysłany: Czw 9:50, 10 Sie 2006    Temat postu:

Fallout - statek nie może być tylko dla "najlepszych" bo wtedy Ci najlepsi byliby jeszcze lepsi a ci słabi jeszcze słabsi...
Fallout Emperor
PostWysłany: Czw 2:47, 10 Sie 2006    Temat postu:

hmmm po przeanalizowaniu wszystkich wypowiedzi tu i na forum ogólnym stwierdzam ze pomysl jest nie glupi ale wedlug mnie ten statek powinien byc mocniejszy i trudniejszy do zbudowania. jesli ma to byc specjalny statek to powinien byc naprawde przeznaczony dla najlepszych i wiecej dawac premii
Flegmiasty
PostWysłany: Śro 23:03, 09 Sie 2006    Temat postu:

Dla mnie bomba genialny pomysl Very Happy
Maly
PostWysłany: Śro 19:38, 09 Sie 2006    Temat postu:

Przemyślałem troche jeszcze raz o tym statku i chyba widze plusy i minusy:
- plus - zwiększy wydobycie, siłe ataku itp
- minus - każdy będzie chciał go mieć, nasze farmy też więc jak swojej farmie rozwalisz taki statek to przez 3 dni nie masz dodatkowego ilości surowca do złupienia Sad

Ja jestem fifty/fifty
picoloo
PostWysłany: Śro 19:35, 09 Sie 2006    Temat postu:

Pomysł jest okj tylko okres żałoby jest za kroótki a to ze względu na to że w Ogame gra się dłuuuugooooooo a i znaczenie tej jednostki mogłobyć większe.
rob3rt
PostWysłany: Śro 15:33, 09 Sie 2006    Temat postu:

jeden z kolesi dobrze napisał

"Chociaż już był taki pomysł to jednak dobrze zrobiłeś, ale ta żałoba to coś nie teges, żeby go nie stracić trzebaby robić fs-a, w związku z czym ne mógłby przebywać na planecie i dodawać to 10%.
Wywal żałobę do np 12h i bedzie."

pomysl fajny jak rowniez zgadzam sie z autorem tego postu ktory wkleiłem
kali1302
PostWysłany: Śro 14:51, 09 Sie 2006    Temat postu:

Jak dla mnie pomysł ze statkiem fajny ale zamiast żałoby ileś to możnabybyło zrobić że kolejny statek można wybudować za 7dni lub więcej a nie strata surowców przez 3 dni. to gorsze niż ban.

Ten pomysł ze przetwarzaczem surowców bez sensu bo po co bybyło inwestować w drogie kopalnie kryształu i deuteru które mają małe wydobycie w stosunku do marnowanej energi, skoro można inwestować w kopalnie metalu która jest tania i daje grube tysiące na godzinę, później to sobie zamieniasz na deuter i masz wydobycie 10 000 deuterium na godzinę. KOMPLETNY BEZSENS
Maly
PostWysłany: Śro 13:51, 09 Sie 2006    Temat postu:

Fajny pomysł. Mi się podoba i napewno toche ułatwi grę ( zwiększy produkcje) ale po jego wybudowaniu trzeba bedzie bardzo go pilnować bo trzy dni bez podukcji to prawie jak urlopik.... hmmm ciekawe czy jak straciłoby sie ten EOF to jakby wziosc na 3 dni urlop to czy te 3 dni wliczą sie w okres żałoby
Haku
PostWysłany: Śro 13:47, 09 Sie 2006    Temat postu:

podoba mi sie ten pomysl.
msok
PostWysłany: Śro 13:46, 09 Sie 2006    Temat postu:

pomysl dosc dobry zwlaszcza dla bunkru z wysokimi lvl kopalni,
mi sie podoba
http://board.ogame.pl/thread.php?threadid=380826
ScottB
PostWysłany: Śro 12:48, 09 Sie 2006    Temat postu: Proponowane zmiany w silniku gry

To może być prawdziwy HIT tej gry

Co o tym myślicie Question

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group